Saldo cadeaubon controleren

Veelgestelde vragen

Onderhoud


Hoe kan ik mijn bad weer laten blinken?

Na verloop van tijd kunnen er door het gebruik van een acryl bad doffe plekken ontstaan. Deze plekken zijn vrij eenvoudig weer glanzend te krijgen door deze met "commandant" in te wrijven en daarna met een polijstdoekje dan wel opzetstukje voor een polijst-/schroefmachine te bewerken.
Diepere krassen dienen eerst "vlak" gemaakt te worden met een zo fijn mogelijk watervast stuk schuurpapier.

Hoe moeten de badmeubelen onderhouden worden?

Plaats een meubel nooit in directe omgeving van een bad of douche zonder een vaste scheidingswand. Het meubel moet spatwatervrij hangen. Zorg voor goede ventilatie in uw badkamer. Laat nooit natte handdoeken of washandjes over geopende deuren en laden hangen, of langs het wastafelblad. De maximum watertemperatuur voor het meeste sanitair is 60C. Controleer hiervoor uw ingestelde keteltemperatuur. Gebruik geen schuur- of aggresieve middelen om uw meubel of kunststoffen wastafel te reinigen. Laat geen geopende verpakkingen met agressieve stoffen bij uw spiegel staan. Middelen als nagellakremover, hairspray, wc-reiniger, ontstoppingsmiddelen etc kunnen stoffen afscheiden die een schadelijke werking op uw spiegel hebben.



Levertijden

Hoe komt het dat er geen levertijden op de website staan?

Wij zetten geen levertijden dan wel voorraadmeldingen bij onze producten omdat onze omloopsnelheid daarvoor te hoog ligt. Zouden we dit precies bij willen houden dan moeten we 1 persoon de hele dag hierop zetten. Personeel kost geld en dat moet dan doorberekend worden in de productprijs. Wij streven er naar de productprijs zo laag mogelijk te houden. U kunt altijd de levertijd opvragen via de mail.
 

Kan ik al een afspraak met de monteur maken als ik een richtweek van leveren heb gekregen?

U bent zelf verantwoordelijk voor een monterende partij. Wij adviseren pas een afspraak te maken als het product bij u is geleverd. Als u dit eerder wilt plannen, wat uw eigen verantwoordelijkheid is, dan adviseren wij dit te doen als er een daadwerkelijke bezorgdag is aangegeven. 


Status van uw order

Waarom moet ik de status van mijn order altijd per mail aanvragen?

Wij geven u graag een juiste indicatie van de status van uw order. Vanwege de hoge omloopsnelheid moeten we, als er levertijd op uw order zit, gaan uittellen in welke levering uw order is geplaatst. Dit heeft even tijd nodig en wordt door de afdeling orderverwerking gedaan. Als u belt krijgt u iemand van de klantenservice aan de lijn die dit niet voor u kan vinden. Het heeft dus geen enkele zin hiervoor te gaan bellen.

Ik heb een mail ontvangen nadat ik een order heb geplaatst.

In deze mail staat vermeld dat als de order voorradig is, dat deze op afspraak zal worden bezorgd tussen de 1 en 3 dagen. U ontvant hiervoor een mail waarin staat op welke dag we aankomen. Deze mag u voor akkoord retourneren.
Als de order niet voorradig is echter heeft een levertijd van langer dan 6 weken, dan zullen we u hierover berichten.
Als de order niet voorradig is echter de levertijd duurt niet langer dan 6 weken, dan kunt u hiervoor zelf de status per mail voor opvragen. 


Prijzen

Waarom zijn jullie prijzen zoveel lager dan de rest?

Wij zijn van origine importeur. In eerste instantie hebben we altijd geleverd aan dealers en detaillisten. Omdat wij van mening zijn dat een klant (op een bepaalde manier) geholpen moet worden en wij constateerden dat niet elke detaillist genegen is achter de computer vandaan te komen hebben we het heft in eigen hand genomen en leveren we rechtstreeks aan de consument. Tevens zijn we van mening dat er geen torenhoge marges gemaakt hoeven te worden. We sparen tijd en geld uit door de consument zelf dingen te laten regelen, bijvoorbeeld het aanvragen van de status van de bestelling en dat soort dingen. Door deze besparing van tijd kunnen we de prijzen laag houden

Showroom*

Zijn alle artikelen in de webwinkel ook in de showroom te bezichtigen?

Helaas is het, door de grootte van de webwinkel, onmogelijk om alles in de showroom te zetten. Op dit moment hebben we ongeveer 90% in de showroom geplaatst en we streven er naar dit percentage op te voeren. Dit heeft echter tijd nodig.


Bezorging/retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht u bestelling niet zijn zoals u had gedacht, of u wil om een andere reden retourneren dan kunt u dit melden bij [email protected] U ontvangt dan een mail met de aanwijzingen voor het retourneren. U kunt uw bestelling geheel volgens onze Algemene Voorwaarden retourneren. De kosten van het retourneren zijn voor uzelf, tenzij er een tekortkoming aan is.

We kunnen de bestelling ook voor u ophalen. In dat geval betaalt u de vrachtkosten hiervoor. De vrachtkosten om iets bij u af te halen zijn € 60,- inclusief BTW.
Let er op: Dit zijn géén retourkosten. Voor webbestellingen rekenen wij geen retourkosten.


Materialen

Wat is SMC?

SMC staat voor Sheet Moulding Compound en is een met vezels versterkt polyester. Het materiaal wordt gebruikt voor de fabricage van douchebakken. Het is sterker dan acryl en geeft minder kans op krassen en beschadigingen.


Wat is het verschil tussen een wastafel van keramiek en polybeton of mineraalmarmer?

Polybeton, of ook wel mineraalmarmer is een materiaal gemaakt op basis van marmerpoeder en polyester. Het voelt aan als massief steen, en is in tegenstelling tot keramiek verkrijgbaar in veel strakkere vormen. Rechte hoeken en vierkante bakken zijn met keramiek bijna niet te maken. Zowel voor polybeton als keramiek geldt dat het uit een stuk gegoten is, en makkelijk te onderhouden en hygiënisch is. Als uw wasbak beschadigt, zal er bij keramiek een stukje glazuur afbreken, en polybeton zal krassen. Krassen op het polybeton zijn onzichtbaar weg te poetsen. Beschadigd glazuur op een keramieken wastafel is niet te herstellen.


Zijn de badmeubels voorgemonteerd of zijn het bouwpakketten?

Het complete assortiment is voorgemonteerd. Dat betekent dat u het pakket in verschillende dozen krijgt aangeleverd; bijvoorbeeld een doos voor de wastafelonderbouw en een doos voor de wastafel. 

Zijn de badmeubelen bestand tegen vocht?

De badmeubelen zijn er voor gemaakt om in een vochtige ruimte te plaatsen. Houd u er echter rekening mee dat hout en MDF van nature niet vochtbestendig zijn. De kasten zijn voorzien van beschermende laklagen of fineerlagen. Maar u dient er voor te zorgen dat er een goede luchtcirculatie of afzuiging in uw badkamer is, en er moet voorkomen worden dat er herhaald of langdurig water op de houten onderdelen komt. Doet u dit niet, dan heeft u kans dat het hout gaat werken, en kan er geen aanspraak gemaakt worden op garantie. Bijna al onze badmeubels zijn gemaakt van 100% hout of MDF. Deze materialen kunnen veel beter tegen vocht dan badmeubels waarin spaanplaat is verwerkt





 






Categorieën: