Veelgestelde vragen

Onderhoud

Hoe kan ik mijn bad weer laten blinken?

Na verloop van tijd kunnen er door het gebruik van een acryl bad doffe plekken ontstaan. Deze plekken zijn vrij eenvoudig weer glanzend te krijgen door deze met "commandant" in te wrijven en daarna met een polijstdoekje dan wel opzetstukje voor een polijst-/schroefmachine te bewerken.
Diepere krassen dienen eerst "vlak" gemaakt te worden met een zo fijn mogelijk watervast stuk schuurpapier.

Levertijden

Hoe komt het dat er geen levertijden op de website staan?

Wij zetten geen levertijden dan wel voorraadmeldingen bij onze producten omdat onze omloopsnelheid daarvoor te hoog ligt. Zouden we dit precies bij willen houden dan moeten we 1 persoon de hele dag hierop zetten. Personeel kost geld en dat moet dan doorberekend worden in de productprijs. Wij streven er naar de productprijs zo laag mogelijk te houden. U kunt altijd de levertijd opvragen via de mail.
 

Kan ik al een afspraak met de monteur maken als ik een richtweek van leveren heb gekregen?

U bent zelf verantwoordelijk voor een monterende partij. Wij adviseren pas een afspraak te maken als het product bij u is geleverd. Als u dit eerder wilt plannen, wat uw eigen verantwoordelijkheid is, dan adviseren wij dit te doen als er een daadwerkelijke bezorgdag is aangegeven. 


Status van uw order

Waarom moet ik de status van mijn order altijd per mail aanvragen?

Wij geven u graag een juiste indicatie van de status van uw order. Vanwege de hoge omloopsnelheid moeten we, als er levertijd op uw order zit, gaan uittellen in welke levering uw order is geplaatst. Dit heeft even tijd nodig en wordt door de afdeling orderverwerking gedaan. Als u belt krijgt u iemand van de klantenservice aan de lijn die dit niet voor u kan vinden. Het heeft dus geen enkele zin hiervoor te gaan bellen.

Ik heb een mail ontvangen nadat ik een order heb geplaatst.

In deze mail staat vermeld dat als de order voorradig is, dat deze op afspraak zal worden bezorgd tussen de 1 en 3 dagen. U ontvant hiervoor een mail waarin staat op welke dag we aankomen. Deze mag u voor akkoord retourneren.
Als de order niet voorradig is echter heeft een levertijd van langer dan 6 weken, dan zullen we u hierover berichten.
Als de order niet voorradig is echter de levertijd duurt niet langer dan 6 weken, dan kunt u hiervoor zelf de status per mail voor opvragen. 


Prijzen

Waarom zijn jullie prijzen zoveel lager dan de rest?

Wij zijn van origine importeur. In eerste instantie hebben we altijd geleverd aan dealers en detaillisten. Omdat wij van mening zijn dat een klant (op een bepaalde manier) geholpen moet worden en wij constateerden dat niet elke detaillist genegen is achter de computer vandaan te komen hebben we het heft in eigen hand genomen en leveren we rechtstreeks aan de consument. Tevens zijn we van mening dat er geen torenhoge marges gemaakt hoeven te worden. We sparen tijd en geld uit door de consument zelf dingen te laten regelen, bijvoorbeeld het aanvragen van de status van de besteling en dat soort dingen. Door deze besparing van tijd kunnen we de prijzen laag houden




Categorieën:
Merken:

    Badkamer & Co

    Adres Badkamer & Co Vlierwerf 5 4704 SB Roosendaal
    Contact +31(0)165 858200 info@badkamerenco.nl Showroom: Ma 13-17.30 uur Di t/m Za 10-17.30 uur
    De route naar Badkamer & Co
    Bekijk route